sawyer

Alla inlägg under oktober 2010

Av Julia Petersson - 7 oktober 2010 22:45


Har kollat upp lite stugor och sådant idag med Christoffer och Elvis.

Vi hittade en som blir perfekt! Så nu gäller det bara att styra upp om

vilka som ska med och så. Vi är redan sex stycken men "behöver" två till..

Vi får helt enkelt se vilka som får äran att hänga med på världens bästa

skidsemester! Vi åker över nyår, lite fett det kommer bli då eller!


Men men,

Efter en mysig kväll i soffan ska jag nu ta mig tid för min skönhetssömn!

Godnatt mina fina läsare så taggar vi inför helgen. Wiho.


 


         

Av Julia Petersson - 6 oktober 2010 20:15



Ikväll blir det Kungarna av Tylösand! Då får vi sitta bänkade framför tv:n.

Så jääävla bra. Bästa programmet på länge - Och då menar jag länge!

Fast känns konstigt att se Nathalie där nu när man träffat henna på riktigt! ;)

Även fast det programmet är så bra, är våran bild fett mycket snyggare..


..Eller hur?



Av Julia Petersson - 6 oktober 2010 12:00

    

Nu ska jag sminka så det står häliga till!


Av Julia Petersson - 5 oktober 2010 21:45

 

Idag fyller min kusin Bazze 18 år, största grattis till honom! <3


Idag i skolan tittade vi på en film som hette Jag AB. Jag tyckte den var svinbra!

Den handlade om hur man bör tänka och ah.. Massa saker :)

Man ska till exempel hela tiden fråga sig varför. Blabla bla. Berättar mer om det någon annan gång.. Orkar inte nu.


Efter skolan gick jag hem, satte på tv:n och åt en morot.

Sen ringde Christoffer och vi bästämde att vi skulle käka litegranna

på Spice n Rice - Och så blev det. I sällskap av Elvira och Emelie dessutom.

Sen åkte vi till burgerking och åt lite där oxå. Haha.

Skriver imorgon igen.

Köss

 


        

Av Julia Petersson - 5 oktober 2010 12:00

    

Jag vill ha sånna här byxor typ! Lite "boyfriends-stil" så där ;)

Är det inte snyggt ? :)


Nu är det bara samhäll och naturkunskap kvar,

sen ska jag gå hem och städa mitt rum!

Jippie typ


     


Av Julia Petersson - 4 oktober 2010 23:33

 

Innan jag säger godnatt tänkte jag bara visa mina nya strumpor jag köpte idag!

Haha. Jag ÄLSKAR ju diamanter så det här var väl passande?

Och så köpte jag en ny ring samtidigt.. Den längst till vänster.

Dom andra köpte jag för några dagar sen.

Men ah, sov gott! Mig hör ni väl av imorgon igen ;)


    


Av Julia Petersson - 4 oktober 2010 21:00

 




Jag är så äckligt sugen på dessa skor!  Så sjuuukt snygga!

Dom kostar 850 kronor på Topshop.. Ska jag eller ska jag inte?

åååh.


Nu ska jag i alla fall ner till Maxi.. Ska köpa tandkräm och hårspray?

..Och juice.


 
  

Av Julia Petersson - 4 oktober 2010 20:12


Byt ut de rosa och korallfärgade sommarrouget till ett

neutralt färgat som skulpterar fram kindernas form.


Tänk att du bara ska ta fram kindens konturer i stället för att ge
äppelkinder,
tipsar make-upartisten Lisa Lysén.


Sug in kinderna och svep rougeborsten längs med kindbenen för en fin kontur och en naturlig glöd. Testa ett rouge i rosabrunt, som det från Make up store i färgen Luxor, 185 kr eller Globlush från Glominerals i färgen Sheer petal.

Presentation

julia.petersson@live.se

 

               

Fråga mig vad du vill!

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

__________________________

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Översätt min blogg!


Ovido - Quiz & Flashcards