sawyer

Alla inlägg under oktober 2010

Av Julia Petersson - 25 oktober 2010 20:58

 

Kolla vad jag köpte idag! Ett elefanthalsband ;)

Sjukt jävla snyggt om jag får säga det själv..


Ne ush vad trött jag är.. ett bad hade inte suttit fel? BRB typ.


  


Av Julia Petersson - 25 oktober 2010 17:30


En bild från helgen.. Puss på min brutta! 


Av Julia Petersson - 25 oktober 2010 12:57


 

På torsdag mellan klockan 18 till 20 är det öppet hus på Drottning Blanka!

Bl.a kommer både jag och Josefine att vara på plats (Stylist och Spa&Fitness).

Jag kommer kunna finnas tillgänglig för frågor och dyligt och ni har även chans att bli sminkade. Josefine delar ut handmassager och lite annat smått och gott.

Välkommen till Stora Brogatan 11 - Borås, torsdag 28/10 klockan 18.00




Av Julia Petersson - 25 oktober 2010 11:45

   

 

Jag och Josefine är tjocka. Vi gick till donken å köpte en massa mat och

satte oss sedan på lektionen och tjockade oss. Mums.


Ska till partaj sen och kolla på linser. haha..



Av Julia Petersson - 23 oktober 2010 14:07


Jag är nog sämst i världen på att uppdatera min blogg.. Attans!

Men jag får helt enkelt ta och ändra på det.....någon dag.


Har precis varit en sväng på bolaget och spenderat pengar på en låda vin.

Så kvällen tillbringas med mysigt folk i onycktert tillstånd! Haha, rauwr.

Får se om det blir en krogrunda efterdet eller om vi åker upp till Trändarääd.


Nu ska jag äta 462 frallor så jag står mig tills nästa vecka.

/ Storbloggarn


 

       

Av Julia Petersson - 19 oktober 2010 23:45

  

 

Av Julia Petersson - 19 oktober 2010 20:30

  


Okej.. Julle is taking kort on the school toilet! Hell yeah gubbar.

Mitt hår blev.. hm.. lilaröttbrunt typ? Haha. Men funkar kanon för mig!


Jag och mina underbara vänner Josefine oh Elvira sitter just nu hemma

hos mig och gör "tatueringar" HAHA - Blir svinläckert ;)


Skriver mer sen mina godingar!

 

Vinterjcka är då fan ett måste nu alltså..

    


Av Julia Petersson - 18 oktober 2010 19:30


Färgar håret.. Hihi! Får se hur detta slutar!

 


Presentation

julia.petersson@live.se

 

               

Fråga mig vad du vill!

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

__________________________

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Översätt min blogg!


Ovido - Quiz & Flashcards