sawyer

Direktlänk till inlägg 26 mars 2011

Ullared, styrketräning och GBG

Av Julia Petersson - 26 mars 2011 10:49


Igår vad minsann en mysig dag. Först hade vi krig i skolan,

sen gick jag, Lerry (Elvira) och Mari till Jensens och lunchade lite.

Åt nått nötkött med potäter! Det var sjukt gott! Aldrig ätit där förut.

Mari betalade dessutom - Gratis är godast! (Tack!)


Sen bar det av till Ullared. Elvira övningskörde och till en början var jag livrädd.

Som vanligt. Men hon klarade det galant!

Köpte 5 flaskor BOBBY'S, tuggummin i stora lass, en jukkapalm (stavning?),

lösfransar och annat smått och gott.


Sen tog jag bussen hem från SKENE. Var själv på hela bussen tror jag.

Väl hemma blev det mys framför TVn men Ben&Jerrys och chips!


Nu ska jag hoppa in i duschen. Ska på "bifftävling".

Vet inte riktigt vad det är för något, men någon styrketävling på Swedgym,

hihi, så det blir nog inte fel att kika på! ;) sedan drar jag och Elvis till ghutenburg!

Kommer vara totalpank efter helgens händelser.


Chiao!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia Petersson - 24 juni 2011 15:30


          Besök mig på min nya blogg!   http://juliasawyer.bloggplatsen.se/             ...

Av Julia Petersson - 1 april 2011 13:12


  God eftermiddag gott folk.. Jag har skaffat mig en tumblr! Så kommer antagligen inte vara aktiv här längre, så följ mig gärna där! Tumblr'n kommer att uppdateras med nya bilder dagligen..   http://juliasawyer.tumblr.com/       ...

Av Julia Petersson - 31 mars 2011 07:24


  Hann inte blogga igår. Var nämligen först med Louise, hos Erkan! Hihi. Sedan åkte jag hem till Elvis och spelade kort.   Ska lägga upp lite filmer sen från min Lolas raptävling. Smarrigt! / Sawyer     ...

Av Julia Petersson - 29 mars 2011 21:57


  Kommer ha grym träningsvärk imorgon vill jag lova! jag och Frida har minsann varit på gymmet.  Vi har gjort upp en litta plan.. Vis ka träna tisdag onsdag och IBLAND söndag. Dvs när vi inte mår skit efter konstigheter på lördagar. Mjau ki...

Av Julia Petersson - 29 mars 2011 21:00


   

Presentation

julia.petersson@live.se

 

               

Fråga mig vad du vill!

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

__________________________

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Länkar

Översätt min blogg!


Skapa flashcards