sawyer

Alla inlägg under oktober 2010

Av Julia Petersson - 29 oktober 2010 13:12




Jag "råkade" köpa en ny ring idag!

I'm in love typ....double love..


Nehepp, nu måsta jag ta tag i städandet igen innan det

bär av till ullareeeeeeeeeed. Så jeffla nice. Grrh!

See you soon.





Av Julia Petersson - 28 oktober 2010 22:51

 

Nu jävlar i mig blir det till att lägga sig. Trött som satan!

Morgondagen blir kanon, antar jag!

Först ska jag till skolan, kolla på en film och äta godis med klassen,

sen hem, sen städa, sen ullared, sen.. ah.. vene?

Blir nog nice. LOV OCH ALLT MED! :)


Av Julia Petersson - 28 oktober 2010 21:30

 

Jag och min babe var på Maxi innan.

Vi blev lite sugna och fick med oss en hel del hem.. Haha.

Bland annat RÖD kiwi? Som typ smakade som gul..

Mums /

 


Av Julia Petersson - 26 oktober 2010 10:13

 


Sitter i skolan. Ska strax bege mig till kicks för att köpa lite nödproviant! Haha.

Kan behövas.. Har dessutom inställd lektion så har ingen att göra.

Subway hade inte varit fel?



 

Av Julia Petersson - 26 oktober 2010 06:30

    


Jag hatar pedofiler

Av Julia Petersson - 25 oktober 2010 22:24


På lördag kör vi på en hejdundrandes partykväll med nära och kära!

Josefine ska vara djävul, å jag ska vara ängel..

Får se hur denna kväll slutar!



 

Av Julia Petersson - 25 oktober 2010 21:06



Jag är så äckligt sugen på att pierca mig! Var på tok för länge sen nu.

I want fucking septum. Tycker att det är svinsnyggt!

Dumma bajsimoamas fel att det inte blir av..Buhu :'(


Me - for long time ago..

 

Presentation

julia.petersson@live.se

 

               

Fråga mig vad du vill!

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

__________________________

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Översätt min blogg!


Ovido - Quiz & Flashcards