sawyer

Alla inlägg under mars 2011

Av Julia Petersson - 8 mars 2011 17:25


Precis kommit ur duschen. Håller på att göra mig i ordning lite granna.

Ska till mormor en sväng nämligen, hon fyller år!


Av Julia Petersson - 8 mars 2011 08:15


I'm gonna show you all what I'm made of
   
Gammal bild..

Av Julia Petersson - 8 mars 2011 00:09

 


Av Julia Petersson - 8 mars 2011 00:00


Världens bästa låt atm. Skojar inte.
Cher - You haven't seen the last of me

Om ni inte sett filmen Burlesque så gör det!
Cher, Christina Aguliera och min snygging Cam Gigandet bland andra
medverkar i filmen. Det är förövrigt där ifrån låten kommer.
Lätt min nya favourite movie.



 

Av Julia Petersson - 7 mars 2011 22:14


Kollade på ett program innan som hette "En unge i minuten".

Grät som satan alltså. Jag är himla blödig, jag vet.

JAG VILL HA ETT BARN NU! Haha. Alltså nej. Men ah.

Jag ska ha unge när jag är 27! Mh.

Nu är det Big Brother som gäller! Underbart.


~ Älskar mitt hår faktiskt. Blev sjukt nöjd! ~

Ful oredigerad bild, men det får duga.


 

Av Julia Petersson - 6 mars 2011 22:38


Sa ju att jag skulle fixa't! Mijau!

Skriver mer imorn, plus att ni kaaanske får en  bättre bild ;)


Av Julia Petersson - 6 mars 2011 18:00


Jag vill helt seriöst ha orange hår!

Hur fint som helst ju. Ska lätt fixa inom kort.

Möms.


 

Presentation

julia.petersson@live.se

 

               

Fråga mig vad du vill!

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

__________________________

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Översätt min blogg!


Ovido - Quiz & Flashcards