sawyer

Direktlänk till inlägg 21 januari 2011

Godmorgon

Av Julia Petersson - 21 januari 2011 05:45



Godmorgon mina godingar.

Sitter med en kopp Te och en torr macka i min säng och kollar på något på TV:n jag inte riktigt kan sätta fingret på vad det är. Jag är feting trött, men ska upp och göra i ordning mig strax, sedan vidare på läkarbesök så här på morgonkvisten, yummie?


Jag har börjat läsa dagshoroshop heeeela tiden och kan helt enkelt inte sluta.

Det är dock himla läskigt när man tycker att det stämmer in. Typ som idag:


Tur
Din tur kan bli bättre, men så länge du inte tar några

riskfyllda beslut har du inget att oroa dig för.


Hälsa
Din psykiska hälsa verkar kunna tåla det mesta idag.

Ditt fysiska välbefinnande är desto skörare så ta väl hand om dig själv.


Ekonomi
Analysera noga dina planer för den närmaste framtiden

- något ser ut att kosta mer än vad du föreställt dig.


Arbete
Tänk inte på privatlivet hela dagarna.

Ditt arbete blir lidande och det kan straffa sig.


Kärlek
De känslor som du ännu inte har vågat visa upp gör du

vist i att dölja en stund till. Det rätta tillfället har inte dykt upp än.


Relationer
En viss person skulle du gärna vilja bli lite närmare bekant med

- och det lär väl inte vara så svårt.


Ha en bra dag, Be happy!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia Petersson - 24 juni 2011 15:30


          Besök mig på min nya blogg!   http://juliasawyer.bloggplatsen.se/             ...

Av Julia Petersson - 1 april 2011 13:12


  God eftermiddag gott folk.. Jag har skaffat mig en tumblr! Så kommer antagligen inte vara aktiv här längre, så följ mig gärna där! Tumblr'n kommer att uppdateras med nya bilder dagligen..   http://juliasawyer.tumblr.com/       ...

Av Julia Petersson - 31 mars 2011 07:24


  Hann inte blogga igår. Var nämligen först med Louise, hos Erkan! Hihi. Sedan åkte jag hem till Elvis och spelade kort.   Ska lägga upp lite filmer sen från min Lolas raptävling. Smarrigt! / Sawyer     ...

Av Julia Petersson - 29 mars 2011 21:57


  Kommer ha grym träningsvärk imorgon vill jag lova! jag och Frida har minsann varit på gymmet.  Vi har gjort upp en litta plan.. Vis ka träna tisdag onsdag och IBLAND söndag. Dvs när vi inte mår skit efter konstigheter på lördagar. Mjau ki...

Av Julia Petersson - 29 mars 2011 21:00


   

Presentation

julia.petersson@live.se

 

               

Fråga mig vad du vill!

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

__________________________

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Översätt min blogg!


Ovido - Quiz & Flashcards