sawyer

Alla inlägg under november 2010

Av Julia Petersson - 2 november 2010 11:09


Ibland saknar jag min förra hund nått så kopiöst. Helt sinnessjukt.

Varit utan honom i cirkus två år tror jag..

Blir till att köpa mig en y jycke inom kort, annars går jag under.


Chicabeams Emilio

Lagotto Romagnolo


      

Av Julia Petersson - 1 november 2010 23:33

 

" The gang "


Lite bilder från vår halloween! Mer bilder på facebook för intresserade.

Det blev mycket pussar på alla bilder? haha.



   


       



Av Julia Petersson - 1 november 2010 22:30

 

Jag satt precis och tog bort mig från massa konstiga grupper jag var medlem i på facebook. Till exempel en som hette  "Alla vi som har förhud".. Hallå eller, hur låg har inte jag varit ? :P Och sen en annan "Jag gillar rumpor med mycket hår på" - HAHA. Woho.. Och sen massa annat pinsamt som typ "Hata aina!!" Man bah, hehe, opps, Det var när jag var fjorton år och megacool!..Feting pinsamt.

Men helt enkelt, från att varit medlem i cirkus 360 till att ha 15 stycken är väl ganska okej..?


Från en sak till en inte helt annan..

Jag var med i en grupp som hette något med att "Man måste vara ung och dum för att bli gammal och erfaren" - Det ligger någonting i de dära.


Lägger upp lite bilderfrån Halloween strax tänkte jag,

Godkväll på er

 


Presentation

julia.petersson@live.se

 

               

Fråga mig vad du vill!

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

__________________________

 

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Översätt min blogg!


Ovido - Quiz & Flashcards